Regulamin Usługi „Szybka Pomoc”

 

1. Postanowienia ogólne

  • Niniejszy Regulamin  określa zasady dokonywania zakupu usługi „Szybka Pomoc” na stronie internetowej: mediacrafter.pl a w szczególności zasady i tryb zawierania umów sprzedaży na odległość za pośrednictwem ww. strony oraz tryb odstąpienia od umowy.
  • W zakresie Usług świadczonych drogą elektroniczną niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 9 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 344, ze zm.).
  • Regulamin skierowany jest do wszystkich Klientów zamawiających usługę „Szybka Pomoc”. Wszyscy Klienci są obowiązani zapoznać się z postanowieniami Regulaminu, przed dokonaniem zakupu.
  • Każdy Klient zobowiązany jest do przestrzegania postanowień Regulaminu. Sprzedaż odbywa się na podstawie wersji Regulaminu, obowiązującej w momencie złożenia zamówienia.
  • Każdy Klient ma możliwość zapoznać się z Regulaminem w każdym czasie, klikając na stronie internetowej: mediacrafter.pl/szybka-pomoc w adres url: „szybka-pomoc-regulamin„. Regulamin można w każdym czasie pobrać i wydrukować.
  • Korzystanie z Usługi „Szybka Pomoc” oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
  • W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.

2. Definicje:

  • Usługodawca: Agencja Marketingowa Media Crafter, której właścicielem jest DIGITAL BUSINESS SP. Z O.O. z siedzibą w Krakowie (30-718) przy ul. Lasówka 44/47 NIP: 6793279134, KRS: 0001062766
  • Kontakt:  e-mail: [email protected], telefon: 794 395 395
  • Usługa „Szybka Pomoc”: Usługa cyfrowa – jednorazowe wsparcie marketingowe lub informatyczne świadczone przez Usługodawcę.
  • Klient: Osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która korzysta z Usługi „Szybka Pomoc”.

3. Zakres Usługi:

  • Usługa „Szybka Pomoc” obejmuje jednorazowe wsparcie w zakresie działań marketingowych lub informatycznych.
  • Usługa dotyczy realizacji jednej, konkretnej usługi wybranej przez Klienta.

4. Warunki Świadczenia Usługi:

  • Usługa jest świadczona zdalnie, za pośrednictwem sieci Internet.
  • Czas realizacji usługi wynosi do 72 godzin roboczych od momentu akceptacji zlecenia przez Usługodawcę.

5. Cena i Płatności:

  • Cena Usługi „Szybka Pomoc” wynosi 150 zł brutto.
  • Do każdego zamówienia, w terminie 7 dni od daty prawidłowo zamówionej usługi, wystawiana jest faktura i wysyłana na adres poczty elektronicznej (e-mail) Klienta podanego w formularzu zamówienia.
  • Płatność za usługę jest wymagana z góry, przed rozpoczęciem realizacji usługi.

6. Proces Zamówienia:

  • Klient dokonuje zamówienia usługi poprzez formularz zamówienia na stronie Usługodawcy.
  • Po złożeniu zamówienia i dokonaniu płatności, Klient otrzymuje potwierdzenie przyjęcia zamówienia od Usługodawcy.
  • Akceptacja zlecenia następuje po uprzednim kontakcie telefonicznym z Klientem, podczas którego omawiane są szczegóły realizacji usługi.
  • Po omówieniu szczegółów, Usługodawca, akceptuje zlecenie i przystępuje do realizacji usługi.
  • W przypadku braku akceptacji zlecenia przez Usługodawcę, Klient otrzyma zwrot wcześniej zapłaconej kwoty.

7. Ograniczenia Usługi:

  • Usługa „Szybka Pomoc” dotyczy realizacji jednego, wybranego zadania.
  • W ramach jednego zamówienia, Klient może dokonać zakupu tylko jednej usługi „Szybka Pomoc”. Nie ma ograniczeń co do łącznej liczby usług nabywanych przez Klienta w różnych zamówieniach.
  • Usług nie można łączyć w ramach jednego zamówienia.
  • Usługa nie obejmuje działań wymagających długofalowych strategii marketingowych,  rozległych prac informatycznych i/lub programistycznych.

8. Prawa i Obowiązki Stron:

  • Usługodawca zobowiązuje się do wykonania usługi z należytą starannością i zgodnie z najlepszą wiedzą.
  • Klient zobowiązuje się do zapłaty za usługę oraz dostarczenia niezbędnych informacji, materiałów, danych dostępowych, itp. umożliwiających realizację usługi.
  • W przypadku niedostarczenia ww. informacji i materiałów, przez Klienta, Usługodawca może wstrzymać się z realizacją usługi do momentu ich otrzymania lub odmówić świadczenia usługi ze względu na zwłokę ze strony Klienta. 

9. Reklamacje:

  • W przypadku niezadowolenia z jakości dostarczonej usługi, Klient ma prawo zgłosić reklamację w ciągu 3 dni od daty wykonania usługi.
  • Reklamacje Klient powinien kierować na adres e-mail: [email protected]. W temacie wiadomości prosimy wpisać [reklamacja] imię i nazwisko Klienta/Nazwa firmy, a w treści wiadomości wpisać treść reklamacji.
  • Reklamacje są rozpatrywane przez Usługodawcę w terminie do 14 dni od daty ich otrzymania.
  • Reklamacje rozpatrywane są indywidualnie przez Usługodawcę.

10. Zmiany w Regulaminie:

  • Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmian w niniejszym regulaminie.
  • Klient zostanie poinformowany o wszelkich zmianach drogą elektroniczną.

11. Informacje zawarte na stronie 

Wszystkie informacje zawarte na stronie internetowej Agencji: mediacrafter.pl, odnoszące się do usług (łącznie z cenami), nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 1610, ze zm.), lecz zaproszenie do zawarcia umowy, w myśl art. 71 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 1610, ze zm.). Klient wysyłając Formularz Zamówienia składa ofertę kupna wskazanej Usługi za cenę i na warunkach określonych w opisie.

Koszyk0
Brak produktów w koszyku!
0
Scroll to Top